2009. április 22., szerda

egy új lap kezdete

Tekintettel arra, hogy a drágalátós cégem a recesszió kapcsán olyan dolgokhoz is nyúlt, és tiltott, amit nem kellene, új módszerhez kellett folyamodnom, miszerint befejezem a freeblogos múltamat, és egy új tiszta lappal indulok a jövő, és ausztália/újzéland felé tekintgetve. (pluszsőtpláne, ahogy még a freeblogban is írtam, mindenféle problémám van a freeblog kezeléssel, és meguntam:) )

Bár nem így terveztem, de ez jutott, így kikerülve a bürokráciánk rögös útvesztőit, itt folytatom a blogolós - utazós BITéletkémet.

Namármost.

Hogy miért is folytatom a blogot? A Kijutás miatt? ..lehet hogy nem..

Mert megszoktam hogy időközönként írogatok? ..inkább..

Mert még mindig vágyom kifelé? ..perszehogypersze..

Szerintem kijutok? ..nem panaszkodom, de szerintem esélyem sincs..

Mit tervezek a jövőmre vonatkozólag? ..nemtervezek..

Írogatok még kijutással kapccsolatban? ..mindenképpen..

Nyomon követem mások kintlétét? ..akiket ismerek és kedvelek, mindenképpen..

Na most így állok, és ezúton RIP előző blogomnak, és jelzem: nagyon fog hiányozni, de emlékét itt továbbviszem. http://www.utrakeszen.freeblog.hu/ adieu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése