2009. április 22., szerda

találkozó

Na ez a mai nap nevezzük túl produktívnak (mármint blogolós téren... Hát ha a főnökeim, távollétük után kimutatást készítenek a netezéseimről a mai napra vetítve... Nos.. Maradjunk annyiban nem lesz okom örülni)
:) DE! EGYSZER ÉLÜNK, mondotta a szőke a reinkarnációs tanfolyamon, és továbbírogom a blogom.
Hát-hát...
Sokat voltam fent ma az au.neten és nézegettem kik és mit írnak a pösti találkozóra.. És elmerengtem, azon, hogy a minap (úgy húsvét elött) a másik levelezőlistáról is jött a mail, hogyaszonnya.. Aus húsvéti találkozó szidnisiben.. jájjdeelmentem volna. és most is ott sorakozik az au.netes magyar tali filefül alatt a perth-i, melbourne-i, sydney-i, adelade-i találkozók fileai, és egyszer már végre úúúúgy írnék bele egy két sort, hogy "igen mi is jövünk, és készülünk rá nagyon, és hoztunk mo.-ról mindenkinek egy egy túrórudit"...satöbbi satöbbi tattara.
Kicsit filozófálok, abban úgy is jó vagyok:
Az idő.. az idő majd mindent eldönt és megold. Vagy leszek egyszer ott, vagy nem.
Csak az bánt, hogy úgy vágyom rá, hogy nem tudom elmondani. De ha meg beteljesül egy ember egyik, ha nem a legnagyobb álma, akkor milyen életcélt tud maga elé vetíteni? Bizonyára, ez is alakul, mert ha nem így lenne, akkor még mindig a barlangjainkban ülve csiholnánk a tüzet. Nem igaz? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése