2009. május 12., kedd

Aunet

Na a korábbi napok okozta dühömet szerencsésen kialudtam, és ma frissen fitten kezdtem a napot.
Ma elég sokat lófráltam az Au neten, és letöröltem az avataromat... Állítólag pikáns volt, hát mivel nem annak volt szánva, ezért megváltam tőle. Csak egy a baj, hogy a jelenlegi fotóim, egyszerűen nem akarnak kisebbek lenni 46 kb-nál, és így nem engedi fel a gép a képeimet.. Nademajd otthon! Itt a melóban nincs jó program a kicsinyítésrre.
Pontosan 1 hónap múlva vizsgázom...Remélem lesz energiám megtanulni mindent, és elkészülni a vizsgamunkámmal. Akit esetleg érdekel, itt megnézheti, hogy miket csináltam eddig. (Még nem teljes az anyag, este fogom a nagyrészét feltölteni.)
DRUKKOLJATOK!!! :) www.lumiere-echo.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése