2009. május 26., kedd

IELTS első kör, utánaérdeklődés

Ma úgy döntöttem, elindítom az IELTS – hez szükséges dolgaimat végre.

Amit úgy indítottam, hogy felkerestem a British Council honlapját,

és kikerestem az információs vonalukat, ami 9-17 óráig kereshető fel hétköznapokon,

ezek az elérhetőségek: 06-1-483-2020, vagy mailen: information@britishcouncil.hu

Feli is kerestem őket, hogy megtudjam van-e (mert régen volt) szintfelmérő náluk.

Szerencsére, mint már korábban is írtam, van egy srác az Auneten,

és ő már korábban odaadta az IELTS könyveket, így van miből tanulnom,

de előtte mindenképpen érdekel hogy milyen szint közelében állhatok.

Utána, pedig június 2. felétől teljes energiámat fektethetem bele abba,

hogy csak a tanulásra összpontosíthassak, bár azt gondolom,

nem lesz nagyon vészesen rossz eredményem, de még érhet meglepetés is..

Egyébként ami így első körben feltűnt, még mielőtt beszélnék velük,

hogy nem látok konkrét nyelvtanfolyamokat, csak online-okat…

hmm pedig egy gyorstalpaló szintfelhozó szuperkurzus de jól jönne….

Na a BC.-t egy ideje próbálom, de ma úgy látszik nem szeretnek ezek melózni…

vagy fél órán keresztül hívtam a központi számon a 3 melléket, de nem jártam sikerrel.

Mindegy hosszas várakozás után úgy döntöttem,

inkább felhívom a vizsgafelkészítés alatti honlap elérhetőségét

na csak mondom, hogy itt elsőre sikerrel jártam….

A hölgy nagyon kedves volt, időpontot nem tudott adni,

de kérte adjam meg a számom, és ha olyan helyen van, azonnal visszahív.

A szintfelmérés 2 féle képpen zajlik nála, az egyik egy beszélgetés ami 15 perc,

ez csak egy hozzávetőleges rálátás a nyelvtudásra,

illetve van egy 1,5 órás konkrétan IELTS felmérés, ezt nyelvoktatási óradíjban 6000Ft-ban méri.

Na vissza is hívott viszonylag hamar és meg is egyeztünk abban,

hogy felkeresem 29.-én 14 h kor. Ami még szerencse a történethez,

nagyon közel van a munkahelyemhez, így pillanat alatt ott fogok tudni lenni.

Így most az következik, hogy: Folyt.köv.

 

Aminek még utána kell nézzek:

1. Az IELTS vizsga mennyi idő után évül el

2. Mikor lenne érdemes letennem a vizsgát h ne évüljön el

3. Pontosan milyen szintet kell megcélozzak a bev honlapon

4. Még volt valami… de elfelejtettem, ha eszembe jut leírom…

 

Ez egy hasznos oldal a nyelvtanuláshoz:

http://www.britishcouncil.org/hu/hungary-library-and-information-online-resources-english.htm

 

Vizsgafelkészítés:

http://www.ieltsfelkeszites.hu/

Tel: 06-30-584-0604

 

Ami fontos, és meg kell tegyek:

1. Már túl sok mindent nem, csak : tanulni, tanulni, tanulni

2. Félrerakni a vizsgadíjat

3. Kinyomtatni a könyveket (adobe-ban lekicsinyíteni, mert túl nagy nyomtatás lenne..)

 

És amit most is meg teszek:

1.éjjelnappal BBC prime (weakest linkben már „profi”  vagyok)

2. katedra mindennapi szókincsnövelő hírlevél

3. angol nyelvű könyvek vételezése, és olvasása

 

Szép hosszú bejegyzés.. ha van valaki aki ideáig jutott, akkor annak egy vállveregetés :D

Na jó egy kevés hozzá, legyen kettő.

 

Azt találtam ki, nyereményjátékot indítok

Az 5letet egy szintén Aus blogon láttam, és gondoltam én folytatnám ezt a sort.

Ígyhát azok között akik elküldik a nevüket, és az e-mail címüket, kisorsolok egy kis meglepetést,

nyugodtan terjesszétek, bárki írhat.

Úgyhogy hajrá, mert egy hónap múlva: Csorcsolásss…

Remélem jóóósok címből kell majd sorsoljak J

leveleket idevárom: gigus77kukacmsnpontcom

 

4 megjegyzés:

  1. Tudtommal a British Council kivonult Mo-rol ugy ket eve...Mar csak vizsgazni lehet naluk, semmi tobb. Anno volt tanfolyas amugy a Katedra suliban is.
    Az IELTS vizsga pedig ket ev utan evul el, de bevandorlasi cellal csak egy evig fogadjak el. Szintbol meg 6-ost kell hoznod, minden modulbol, ha jol tudom, de ugye ha tobbet ersz el, tobb pont. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen sajnos én is így hallottam félfüllel, csak nem mertem leírni, htha rossz az információm. De ezek szerint nyugodtan írhattam volna. Még emlékszem amikor te mesélted, hogy milyen jó volt a szuperintenzív kurzusuk, valami ilyesmire szerettem volna most menni, de majd akkor megnézem a katedránál is ha már javaslod. :)

    VálaszTörlés
  3. Rokonok indulhatnak a nyereményjátékban, vagy az kizáró ok? :) Szeretek nyerni! Főlegsőt after eightet. Ráadásul sokat.

    VálaszTörlés
  4. Rokonok is indul6nak. te vagy a 2. számú versenyző.
    Eddig.
    Bár a "verseny" hamarosan zárul, így most 50%.-on állsz :)

    VálaszTörlés