2009. május 18., hétfő

Szakma megint

Nagy meglepetésemre, a párom, és valószínüleg én is fenn vagyunk a hiánylistán... Szóval a pontok...
                                     OLGI    TIBI
Szaktudás................... 60 60
Életkor........................  25  20
Angoltudás.................. 15  (15?)
Ausztrál végzettség.......   0    0
Spec.szakmai gyak.......  10 10
MODL sz.gyakorlat......  15 15
Párom pontjai:...............  0  5
Regionális tanulás.........  0     0
Szponzorálás.................   0     0
Nominálás................ ( nem tudom hogy működik, valszeg 0 )
Közösségi nyelv...........   0     5
(0 - az IELTS miatt)
összesen:........................ 125  115-130

Azért itt most azt mondom, hogy: huhaa... vagy netán valamit rosszul számoltam??

Ezt Meg a Bertok Zoli küldte.. Asszem ezek alapján MODL listás vagyok!!!!! yupiiiii

4623-13
Landscape Gardener

Landscape Horticulturist
Plans and constructs garden landscapes.

Skill Level:
The entry requirement for this occupation is an AQF Certificate III or higher qualification.

Tasks Include:
* prepares plans and drawings, and schedules landscape construction
* prepares specifications and quotations
* prepares areas for landscape constructions by analysing sites and clearing debris
* estimates and orders landscaping materials
* selects materials and plants to create landscapes
* sets out and installs hardscape and softscape structures
* constructs or refaces steps, garden walls, fences, trellises, pergolas, ponds and fountains
* constructs and installs facilities such as ferneries, barbecues, play structures and garden furniture
* constructs paths, steps and paved areas with paving materials, gravels and timber
* performs formative pruning

Info a szakmai / oktatási szintekről
http://www.aqf.edu.au/faq.htm

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól álltok pontügyileg, hajrá, hajrá, hajrá!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaja én is úgy érzem! Itt az idő, hogy valamit kezdjünk is vele...
    Látom idetaláltatok! Örülök :DDDD Pusza :DDDD

    VálaszTörlés
  3. A hianyszakma es a MODL nem ugyanaz?

    VálaszTörlés
  4. sztem rosszul számoltál... de ez a saját véleményem.
    csoki

    VálaszTörlés
  5. De igen.. rosszul számoltam :( Úgy belelendültem, hogy nem olvastam végig, csak leírtam :) Hát most javítom :)

    VálaszTörlés