2009. május 14., csütörtök

Szakmaelismartetés

Párom szakmáját úgy néz ki elindítjuk szépen (most június elejéig lassan, mert akkor zárul a sulim) az Auneten szerencsére sok segítséget kaptam aminek egyből utána is néztem, innen is köszönöm a linkeket, és az információkat. Még nem számolgattam se pontot se egyebet. Most nem húzom az időmet ilyenekkel, de szerintem a hiányszakmák között nincs a végzettsége, mint ahogy az enyém sincs, így vagy regionális vízum lesz, vagy mázlistás... (Nem tudja valaki a mázlistás vízum GOV-os számát?) :DDD
Egyébként a blogspotos problémám a továbbiakban is fennáll... 1 betütípus, no color, no kép, és video beszúrás... Na de ez van.. Kicsit "uncsis" így a blogom, de bízom abban hogy ott fenn az olimposzi bloggyárosok között csak van valaki aki egyszer meghallgatva imámat, egy óvatos mozdulattal jól oldalba rúgja a számítógépterem ajtaját, mintegy ezzel elérve a blogom normális verzióra való visszaváltását... Már kezdek szomorú lenni... :)
Ja vissza az eredetihez.. Nincs angol nyelvű fordítás a diplomájához, első körben szerintem ezen kellene túlesni, utána jöhet a "sallang".
Ez az elismertetés persze nem legyenes következtetés a kijutáshoz, mert még korántsem biztos hogy megyünk. De ki tudja. Elindítjuk, és lesz ami lesz. A nyelvtudás is még egy kicsit hátráltató tényező, de az akarás megvan. És ez a fontos.
Jut eszembe: Angol:
Ha valakinek kell relaxa tananyag, jelentkezzen. Van. Másolható.
De kölcsön már bevallom nem merek adni, amióta a teljes IELTS anyagom felét kölcsönadtam úgy 1,5 éve... és azóta sem láttam viszont... hát ez van...

4 megjegyzés:

  1. Kölcsönadni semmit sem érdemes, de szerintem mindenki járt már így... :S
    Szakmaelismertetést magatok indítjátok, vagy szertződtök egy ügyivel rá? Szerintem utóbbit érdemesebb, mert hát ők otthon vannak benne sokkal inkább, és tudják, miféle különleges hasfájásuk van a bürokratáknak... Persze azért - ha elfogadtok egy kéretlen jótanácsot - jól nézzétek meg, kivel szerződtök, ha ezt teszitek.... ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a jótanácsot! Sajnos hallottam már jót is rosszat is, a szakmaelismertetésről, és a segítőiről.. Talán pont ezért egyelőre szerződést nem fogunk kötni senkivel, azt majd ha eljutunk odaáig, akkor majd a vízumigényléshez jó lesz, de így most a szakmaelismertetést megpróbáljuk elintézni magunk. Kicsit olcsóbb, és valószinűleg több idő is, de nem hajt a tatár, úgyhogy szépen lassan végigcsinálom. Aztán lesz ami lesz. Majd írok itt úgy is hogy hova jutottunk az ügyben :)

    VálaszTörlés
  3. Én pont azért választottam azt, hogy inkább az ügynök csinálja, mert ő benne van a folyamatban, a változásokat is nyomon követi, van benne gyakorlata, neki csak egy rutinművelet, ujjgyakorlat; és hát az én esetemben (IT-s meló) sokmindent hallottam. Na meg az egyik jónevű bevándorlási ügynök (BZ) lepöckölt, hogy szerinte nem egyszerű az esetem... A másik (KÁ) nem, de azért vele is vannak érdekességek... :P Ha a korom miatt nem fenyegetne a pontvesztés időhúzás esetén, én is magam intézném tán... ;) :P Mind1.
    Sok sikert Nektek hozzá! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, én tanácsokat kérek, de elsőként megpróbálom magam, .. (ha sikerül) Neked is sok sikert!!! A KÁ-ról ha a tapasztalataidat privátba megosztanád, köszönöm. Eddig Csak BZ-ekkel beszéltem...

    VálaszTörlés