2009. június 4., csütörtök

Sokminden

Na azt hiszem lebuktam… mégsem olyan fontos dolog nekem ez a történet…legalábbis ezt a következtetést vontam le.

Pénteken lett volna az IELTS szintfelmérőm, és olyan nagyon ment ki a fejemből mint még eddig semmi.

Szegény tanárnő hívott negyed kettő magasságában, hogy akkor jövök e vagy sem.

De akkor már nem lett volna értelme olyan messze voltam, de sebaj majd most a héten fogom keresni,

és  megbeszélek vele egy újabb időpontot. Amire már el is fogok menni.

Izé..

Remélhetőleg…

 

Más..

Van ám egy dolog amitől félek nem kicsit nagyon, az a repülőút. Félek a repüléstől kicsit.

És a napi hírek sem feltétlenül biztosítanak engem arról, hogy alaptalan ez a félelem nálam.

Ha vitorlázó repülővel is lehetne oda menni, akkor azt mondom oké,

mert ott valami baj van akkor is lesiklik, de egy motoros…

Ugye tudjuk hogy nem egészen így működik..

 

Megintmás..

Még nem kezdtem el összeszedni a papírokat, iszonyú keveset vagyok otthon, rohangálunk párommal mindenfelé,

Most hétvégén plö Ózdon voltunk vagyis a környékén, (Sáta- faluban… vagyis… Sátán…) JJJ

Szarrááztunk, de jóóó sokat röhögtünk J


Megintmegintmás.. 

Autók: http://cars.ozfreeonline.com/

Hirdetőoldal: http://sydney.gumtree.com.au/

Etetés 1000D / day: http://easyadjob.com/index1.html

Autóbélrlésonline: http://autoberlesonline.hu/ausztralia/

Várakozási idők vízumokhoz: http://www.beupdate.co.uk/

Várakozási idők vízumokhoz fórum: http://britishexpats.com/forum/forumdisplay.php?f=32

Állás: www.careerone.com.au

Állás: www.seek.com.au

Állás: www.lloydslistdcn.com.au

Állás: www.manpower.com.au

7 megjegyzés:

  1. A linkek hasznosak és jók! Thx, hogy bevésted ide! :)
    Sátán... :DDDDDDD Ez is jóóó! :DDD
    A repüléstől egyelőre nem csak Te félsz... Bár az igazi para sztem mindig a US military bázisai közelében való elröpködés,,, vagy lehet, hogy csak én vagyok túl paranoid (és a Kennedy-ek sem haltak meg és egyáltalán)... :P :S

    VálaszTörlés
  2. Hadd javalljak egy videót, ami vicces, és anglikánusul is van (jó ielts felkészülési gyakorlat is egyben), ráadásul a repüléssel kapcsolatos:
    Pt1: http://www.youtube.com/watch?v=DagVklB4VHQ&feature=related
    Pt2:
    http://www.youtube.com/watch?v=UjKciefHo38&feature=related

    VálaszTörlés
  3. :) Köszi a videokat, még nem néztem meg, de meg fogom! :)

    A militari bázissal pedig semmi gondom, inkább a turbulenciáktól tartok. Nagyon.
    öö.. a Kennediekkkel mi baj? Meghaltak? Neee! Nem lehet!!! :D (úgy érzem, talán zavar támadt a tér-idő kontinuumban...)

    VálaszTörlés
  4. Nevermind, néha vannak ilyen tér-idő anomáliák... :P Persze két oldalban meg tudnám magyarázni, hogyan ment az a gondolatmenet, de most inkább megkíméllek tőle.. :P

    VálaszTörlés
  5. A repüléstől - a mostanság történt szerencsétlen esetek ellenére - én nem tartanék..A pilóták és a légiutaskísérők magasan képzett szakemberek, a gépeket folyamatosan ellenőrzik.
    Csakazért mert valami gikszer történik egy egy ilyen nagyobb utasszállítóval az nem jelenti azt hogy az a gép, járat menthetetlen..az Air France "peches" volt ott több tényező szerencsétlen együttállása miatt történt tragédia..
    Ausztráliába repülve javarészt lakott vagy lakott területhez közel járva tart a légifolyosó - ha valami gikszer van valahogy csak lerakják a gépet...egy két szakasz van (pl az outback felett) ahol szinte "vakon" (radar nem látja)repül a gép, de azért van a robotpilóta hogy azt levezényelje..
    Ha tartasz a repüléstől akkor két tanácsot adnék: 1, egy két rövidebb próbarepülést (pl egy Budapest London) hogy tisztába legyél azzal mi is az ami szorongással tölt el a repcsin (pl turbulenciának is vannak fokai..vagy a felszállás? én speciel a kanyarodást nem szeretem..)2, ne igyál colát, kávét stb élénkítő szereket repülés előtt és alatt...nem tesz jót a szorongásnak ha stimmulálják :)az altató meg a nyugtató pedig pont fordítva sülhet el, ha valami gikszer van akkor belött múmia akarsz lenni? :)
    Mindig olvasd el a gép biztonsági intézkedéseit tartalmazó kártyát, számold meg (!) hogy hány üléssor van közted és a legközelebbi vészkijárat között, kényelmes cipőt és ruhát viselj - és a legfontosabb relax - bízz a szakemberekben

    VálaszTörlés
  6. Anton, mesélj nyugodtan. Szeretek olvasni :DDD

    Kata, tudom hogy igazad van, és én is már repültem többször, de sajnos a félelmemet nem tudom lekűzdeni, de nagy baj végül is nincsen, eddig is szinte mindig szinte minden rendben volt, így azt gondolom, ez így is fog maradni.
    Egyébként az okok: turbulencia (jó megérzés volt), meg a "no way out" is erősen.
    Én lent a metroban is mindig azt nézem, hogy ha véletlenül baj, akkor vajon hol mehetek kifelé... meg amikor (gondolom) sebességet váltanak, és a motorhang gyengül, akkor máris (szerintem) "LEÁLLT A MOTOR".... meg ilyenek....
    Ilyen élénkítőket amúgy sem nagyon szoktam inni, és nyugipillseket sem szedek, szóval marad a csukottszemes koncentrálás és a "ez pont olyan hang mikor az eső kopog az ablakon" erősen koncentrálós feeling karfaszorítással ujjfehéredésig :)

    VálaszTörlés
  7. Na! Azért egy Baileys lecsusszanna, én már csak tudom! :P

    VálaszTörlés