2009. július 13., hétfő

EuPass

A mai napon megtudtam, hogy az Eupass bizonyítvány kiegészítés bizony nagyon hasznos alapanyag lehet a szakmaelismertetési procedúrában, és most hogy agyonvágtam egy szúnyogot a térdemen, konkrét elhatározásra jutottam azon irányultságomban, miszerint nekem erre márpedig szükségem VAN. 
Úgyhogy holnap már telózok is be a volt (és ki tudja talán újra) sulimba, hogy kérjekcépen egy csodálatos példányt belőle. Vagykettőt. Végülis ahogy már korábban - de nem itt - írtam ha használni nem is használ, de végül is nem árt nem.. kategórián felülemelkedtem, és kiváltom, nem csak a magam holmijára, de a kedvesemére is. Mármint majd ha megvannak a papírjai ténylegesen a kezemben, akkor bemegyek az edzsetemre, és kikérem a papírkájjjit. 

Viszont rossz hír szép gyönyörű rendet rakván a szobámban, én bizony "leeresztettem árbócáról" az Ausztrál zászlómat, és szépen összehajtogatva figyel odabenn a fiókocskámban. Nos egyelőre ennyit róla. 
Adná már az ég hogy tényleg loboghasson.... szerintem ideillő közhelyes de általam annál jobban kedvelt idézet...: "lobog a tollam fiam? Lobog hát!...."

Na jó most azt hiszem ennyi, pedig mintha még lett volna valami amit akartam....
Jahh igen, a nyereményjátékomra sajnos túl sok jelentkezés nem futott be, így a két jelentkező közül, amiből az egyik rokoni tag volt (puss Szilvi) kizárást élvezvén a másik versenyző postacímét ezúton kéremszépen a mélbokszomba beérkeztetni, megy egy igazán aprócska de szívből jövő ajándék a napokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése