2010. április 25., vasárnap

Kis kiegészítés

Csak a teljesség érdekében akit érdekel, ezt kaptam a Kemenes Ágnes honlapjáról, és hogy az infók azért modosíthatók: a nyelvizsgáért kapható pontok azért nulla, mivel IELTS vizsgát még nem tettem, így azt jelöltem be hogy Basic a nyelvtudásom. Ez nem fedi a valóságot, de azért nem tudom, hogy megkapnám e a 6 os szintet. Önbizalmam az van, ez ügyben, így kicsit elfogult vagyok, ezért ha engem kérdeztek, akkor inkább visszafogom a számot, és max egy 5 ös szintre tudnék teljesíteni ha reális akarnék lenni. Szókincset kell építenem, és a nyelvtan nem az erősségem. Mondjuk magyarul sem, de az nem is érdekel :)

Sajnos Ön jelenleg nem felelt meg
Az Ön által megadott leirás alapján Ön sajnos nem felel meg a szakmai vizum követelményének
________________________________________________________________________________________
              
Általános információk:
25
Család:
0
Nyelvtudás:
0
Végzettség:
65
Tanulmányok Ausztráliában:0
              
Az Ön elért pontszáma:
90
________________________________________________________________________________________

http://www.noborders-group.com
              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése