2010. szeptember 21., kedd

Eredmény

Szintfelmérés

A teszt 35 kérdésére 24 helyes választ adott, ez 68,6%-os teljesítmény.

Gratulálunk!
Eredménye alapján nyelvtudása valószínűleg megfelelő a külföldi szaktanfolyamainkon való részvételhez.


Én ennek a 68,6%.-nak annyira nem örülök. Ez még csak egy kettes. A legnagyobb bajom az az, hogy nem írják, ki mit hol ront az ember, csak az eredmény érkezik. De ez már csak a aját nyűgöm. Ha nekik megfeelel, az jó, én meg még tanulok tovább :) Hiszen ha nekem nem felel meg, ki tegyen ellene, ha nem én :)))


3 megjegyzés:

  1. Az ilyen hülyéktől mentsen meg minket az ég mint amilyen te vagy! Te egy álmodozó kis valaminek képzeled magad. Nem gondolod hogy a barátodnak azért van már rossz kedve folyton, mert tele van töke a hülye kivándorlási mizériáddal, amit inkább rá akarsz tukmálni!??? Az ilyen magadfajták az életben nem jutnak ide ki, de még ha ki is jutnál se állsz meg a lábadon. Ebben nyugodtan biztos lehetsz. Az angolodnak meg jó esetben is 101%-nál kéne hogy kezdődjön. Jézusom.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Igazán szimpatikus hozzászólás volt.
    Fenn is hagyom, had lássa mindenki :)
    Szép napot neked.

    VálaszTörlés
  3. JJa, mégegy-két dolog. Olyan információk hiányának birtokában nem kéne nyilatkoznod, amiről fogalmad sincs. Ismered őt vagy engem? Tudod, mi a gond? Van fogalmad, miből alakuk ki, és mi a következménye? Van egyáltalán a kivándorláshoz köze, és még ezer kérdésem lehetne? Ki vagy te hogy ítélkezz?
    Másik... Voltál már matekórán?... Olyan hogy 101% nincs.
    Harmadszor meg: nem kötelező olvasni a blogomat. Köszi.
    :))))

    VálaszTörlés