2010. szeptember 20., hétfő

Már annyiszor mondtam

Ha ló nincs szamár is jó. Mivel nincs pénz lóra, kölcsönkérem a szamarat, és megint nekivágok a himalájának.
Szóval.
Találtam egy holnapot (milyen meglepő, már megint) ahol mindenféle jó információ van a kijutásról, letelepedésről, tanulásról, lehetőségekről.
Van rajta egy nyelvi teszt is.
El kezdtem kitölteni, de sajnos-szerencsére, rohannom kell, mert ma lesz az első főiskolai napom, úgyhogy este ha hazaértem, majd kitöltöm, eredményt majd megmutatom.
Kíváncsi vagyok, ez alapján, milyen szintem állok angolból.
Na lényeg. Elindítom a párom autószerelői végzettségének elismertetését, és határozottabban fogom ingerelni, egy kis nyelvtanulásra.
Ez kicsit nehéz lesz, mert most eléggé behavazott időszakát éli, de remélem sikerrel járok.
Szóval mára ennyi, az eredményt meg majd felrakom.
Ha esetleg valaki tud arról, hogy milyen lehetőségek vannak átjelentkezésre főiskolák között, esetleg, akkor kérem szóljon, mert ennek is utána kéne járnom.
Ja a szak (mert az s fontos) Nekem: Tervezőgrafika, Tibinek: Építőmérnök, ami nem keverendő össze az építészmérnökkel, tehát, egy graphic designer, és egy civil engineer útban NZ, vagy AU felé.
Arról már nem is beszélek, hogy folyamatosan googli térképeket nézegetek, csak hogy kínozzam magam, vagymi.
Mindegy.
Lényeg:
ÚJ ERŐRE KAPTAM
mááár megint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése