2011. július 2., szombat

Egenn.

Annyira elhanyagoltam a blogomat, hogy az csuda. De nem érzem, hogy addig amíg nem történik semmi, felesleges hülyeségekkel tömjem tele. Így ha végeztem a fősulival, (már csak két év) újra bele fogok lendülni, de már most gyanús, hogy ebből Új Zéland lesz. Pláne, hogy annyira nehéz szabályokat állítottak, hogy aki azt át tudja ugrani, meg is érdemli, hogy bekerüljön a rendszerbe. De próbálkozás még mindig folyamatosan van, a párom önéletrajzát küldözgetjük most ki NZ-be mindenféle útépítő, és vagy autószerelő céghez hisz ezekhez ért, így másban nem is próbálkozunk, illetve a művész vonalat még próbálgatjuk nekem, hátha azzal sikerrel járunk. No, csak ennyi.

Végülis más is van. Pár napja a másik blogomra felraktam egy újabb "nyereményjátékot" mint amit már egyszer sikeresen megcsináltam. Akit érdekel, látogasson el ide:
http://lumiere-echo.blogspot.com/2011/06/challange-contest-win-and-so.html
És ha gondolja, próbálkozzon. Már nem egész egy hónap van, és még elég szép eséllyel lehet indulni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése