2013. július 7., vasárnap

Hmm.. rég jártam erre. Is.

Szóval igen...
Egyrészt lett egy B2 komplex Euroexxam nyelvvizsgám, ami előrevetíti, hogy igen az IELTS is elérhető közelségben van. A vizsgára 2 hetet teljes egészében éjjel/nappal készültem, és ami azt illeti, nem esett nehezemre megugrani. (így utólag) Hogy mihez kellett. Ami "elvitte" az időmet, az egy BA Graphic Designer főiskolai képzés, ami igaz hogy csak egy territóriumban, de támogatott szakmának számít, a párom pedig still autószerelő végzetséggel is bír, ami ugyen folyamatosan rajta van a hiánylistán, csak a fránya angolja... mint az exem.. Nála is nehezen ment. Lehet hogy megint nem lesz abból semmi, hogy kimegyünk, de talán újra felveszem a kesztyűt. Most hogy már nincs suli (bár jelentkeztem MA-re) kicsit jobban "ráérek", de nem fogom lógatni a lábam.

Azzal már el is indultam, hogy feltettem egy kérdést, mivel egy esélyt megérdemel. Hiszen csak az nem sikerül, amit tuti nem próbálunk meg. Szóval egy bejegyzést küldtem ide, hátha.. nátha. :
http://www.studyinaustralia.gov.au/global/australian-education/scholarships
szeretettel várom a válaszukat.

Ja és ismét elővettem az www.ausztralia.net jelszavamat is egy bejelentkezés erejéig.

Mára ennyi. Nem igérem hogy hamar jelentkezem.

De hamár itt vagyok, mérek egy ponthatárt a 60 ból:
ÉLETKOR: 25
IELTS:7 (megelőlegezve) 10
AU TAPASZTALAT: 0
NEM AU TAPASZTALAT: 5
(franc. 10 is lehetne, ha nem számítanák, hogy a szakma megszerzésétől számítva)
(Bár kérdéses, hogy az OKJ, már anak számít e nekik, mivel a végétől dolgozom igazolhatóan,
de a fősuli párhuzamosan ment mellette.)
FELSŐFOKÚ VÉGZETSÉG (BA): 15
AU TANULMÁNY: 0
REG. TANULMÁNY: 0
PROF.ÉV AUBAN: 0
KÖZÖSSÉGI NYELV: 0
PÁROM: 0
SZPONZORÁLÁS I: (megelőlegezve) 5
SZPONZOLÁLÁS II: 0

eddig: 25 + 10 + 5 + 15 + 5 = 60 pont... JUJ
Azt hiszem mgyek gyúrni az IELTS-re


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése