2013. július 8., hétfő

Tegnap kicsit aktív voltam

Néhány kis update, mert tegnap valóban kicsit belehúztam az intézkedésbe.

Egyrészt kiderült az au.neten, hogy a B2 Komplexem eredménye kb ennyit érhet: 5.5-6.5 IELTS,
ahhoz hogy a 7.0 elérhető legyen a C1 et kellene megszerezni. Az egy kicsit még odébb van, úgyhogy tényleg gyúrni kell még rá. Hajráááááááá.
Ezt javasolták, hogy tanulmányozzam /tesztek, gyakorló feladatok/ : http://ielts-simon.com/
+ update az updateben, a Bertok Zoli válaszolt a kérdésemre, hogy a vizsga mennyi ideig érvényes, és a jelenlegi szabályozás 3 évet ad a vizsga érvényességére. Ez mondjuk jó hír.
Azt hiszem Augusztusban csinálok egy próbavizsgát, és utána ha jó az eredmény akkor komolyan és frissiben leteszem újra. Vagy tanulok tovább.

Második update:
A tegnapi scholarshipes kérdésemhez megérkezett a válasz: question rejected.
Pedig csak egy értelmes intelligens kérdés volt. Namindegy. Továbblépek.

Harmadik update:
Feltettem egy kérdést egy Ausztrál barátnőmnek, itt is várom a választ.

Negyedik update:
Mindkettőnknek elkezdtem keresgetni állást, és meglepetésemre elég sok van.
Tibinek főleg Sydneyben, nekem úgy mindenfelé. Úgyhogy akkor alkalmazkodom, és én is arrafelé keresgélek ITT.

Ötödik update:
Azért megint benne van a pakliban, hogy jelentkeztem 2 éves nappali MA Graphic Designer képzésre és ha felvesznek, nem tudom hogy fogok dönteni, de talán egyedi tanrenddel meg fogom tudni oldani ha kimegyünk. Legalábbis remélem. Mondjuk még ennél tovább nem agyalok rajta, mert még nem derült ki, hogy kellek e az egyetemnek. Majd 26.-án.

Hatodik update:
Egyelőre nincs.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése