Na majdnem lemaradt

 Igen igen. Majdnem elfelejtettem megírni: 

A gyerekek és én is megkaptuk a családi vízumot, mostmár biztosan kimehetünk. A kicsik tanulhatnak egy olyan rendszerben, ami számukra pontosan a legmegfelelőbb és working visa-val szerencsére nem kell az oktatásért fizetni, csak ha magánba akarnánk adni őket, de itt az állami rendszer is szuper, szóval a magánba inkábbb az elit járatja a gyerekeit.

Én pedig szabadon vállalhatok munkát, vagy vállalkozhatok, persze az első időszakban biztosan nem a vállalkozás lesz az amivel én foglalkozni akarok majd. Majd 2-3 év múlva, ha már megvan a residency vízumunk, elgolndolkozom rajta, de addig biztosan nem. 

Szóval ha valaki drukkolt, annak innen is köszönöm.

Egyúttal, aki szerette olvasni a korábbi írásaimat: sajnálom, de mindent átraktam piszkozatba és már nem állítom vissza. Rég volt- szép volt, elmúlt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gyerekek kijelentése magyarországról

A telefonszámaink DAY_0

Hoppá nem koalás. Kiwis.